SVYTURYS BALTAS WHITE HEFEWEIZEN - #476

SVYTURYS BALTAS WHITE HEFEWEIZEN - #476

За латвийската пивоврна на SVYTURYS вече съм писал. Сега ще споделя моите впечатления от техния хефевайс вариант на бирата. Принциопно съм доста критичен към този стил, защото ми е един от любимите. Цвета на бирата е мътен, светло жълт с малка бяла глава от пяна, която има средна продължителност на живот. Аромата е наситен, на дрожди, банан, плодове и зърно. Вкуса е леко сладникав, с пипичния за стила бананов вкус, усеща се леко пшеничен вкус, както и слаба нотка карамел. Усещам едва едва карамфил. Приятно съм изненадан от тази бира, дори бих я пил отново. Една идея по водна ми е от колкото очаквам, но мисля, че това са капризи от моя страна, пък и за тази цена, не мисля, че има какво да изисквам повече. Алкохолното съдържание е 5,0%.

 


Няма коментари:

Публикуване на коментар