MILLER GENUINE DRAFT - #471

MILLER GENUINE DRAFT - #471

Една американска бира, която купих от Турция и предназначена за турския пазар. За мен лично опитването на тази бира ще е за пръв път. Историята на тази бира е интересна и доста дълга. Ако на някой му е интересно може да я проследи от ТУК. Не знам защо, но нямам много голямо нетърпение да отворя тази бира. Макар че е в любим за мен стил pale lager, цвета ми е малко неестествен. Няма да губя повече време в празни приказки и отварям бирата. Цвета е златисто жълтеникав, но има някаквъв неестествен за мен оттенък, като при наливане се образува бяла глава от пяна, която е малко рехава и пада почти мигновено. Ароматите, които усешам са флорални, усеща се още царевица и хмел. Вкуса е почти като аромата, като се усещат и плодови вкусове. Липсва ми горчивината. Прав бях, като казах, че нямам очаквания. Никакъв характер. Алкохолното съдържание е 4,7%.

 



Няма коментари:

Публикуване на коментар