RIEDENBURGER HISTORISCHES EMMERBIER - #413

RIEDENBURGER HISTORISCHES EMMERBIER - #413

Днес пред мен има бира, която ме грабна с това, че е представена като БИО бира на щанда. За мен малко странно ми стана, това и реших да направя поредния опит с тази бира. Ако някой иска да научи повече за тази немска пивоварна, може да направи това от ТУК. Сега ще споделя опита си с тази бира. Цвета е тъмно кафяв, мътен, с кремава глава от пяна. Аромата е силен, усещат се зърна пшеница, ванилия, карамел, карамфил. Вкуса е средно-сладък, усещат се кисели нотки, пщениаца, препечен хляб, дрожди. Като цяло ми се струва доста лека като вкус, малко странна, защото няма ярко изразен вкус. Карбонацията е средна. Не съм очарован, очаквах повече. Алкохолното съдържание е  5,1%.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар