DURLACHERHOF WEISSBIER - #367

DURLACHERHOF WEISSBIER - #367

Вече на родна територия, в близкия магазин видях бира, която не съм опитвал, при това в един от любимите ми стилове, hefeweiss. Доста се ентусиазирах и го взех. Малко се разочаровах, когато открих, че е произведена от пивоварната на EICHBAUM. Понякога си мисля, че тази пивоварна има един нестихващ запас от нови марки и модели бира, пък в един момент те, са ми доста еднакви на вкус и качество. Сега ще проверим дали и с тази е така. Цвета, който наблюдавам е не много, но все пак мътно златист. Държа да подчертая, че преди отварянето съм спазили всички препоръчителни действия, за да изкарам утайката от комфортната и зона. При наливането се образува, голяма бяла глава от пяна, която има продължителна трайност. Ароматите, които усещам са на  цитрус, пшеница, банан, мая. Доста богата смесица. Вкуса е кисел, небалансиран. Липсва ми сладост. Не съм впечатлен от нея. Алкохолното съдържание е 5,3%.


Няма коментари:

Публикуване на коментар