HASEN BRAU ORIGINAL - #337

HASEN BRAU ORIGINAL - #337

Немска пивоврана от Аугсбург, за която вече съм писал няколко пъти. Днес пред мен има една нейна бира, която до този момент не съм опитвал. От предните две на въпросната пивоварна останах много очарован и се надявам и от тази впечатленията ми да са същите. Сега ще премина към теста на бирата. Цвета, който се наблюдава е ясен, златист с много тънка бяла глава от пяна, която е почти едва забележима. Аромата, който се усеща е слаб, усеща се билки, натрошени бисквити, леки флорални мотиви, както и мед. Вкуса до голяма степен покрива, аромата, като се усеща средна карбонизация, усеща се лека сладост, която преминава в горчивина на финала. Като цяло  ми хареса и добрите думи за пивоварната остават, както и за тази бира. Алкохолното съдържание е 5,4%.



Няма коментари:

Публикуване на коментар