JELEN - #175

JELEN - #175

Дойде ред и на една от любимите ми сръбски бири. Няма случай, когато да съм в Сърбия и да не съм пил поне една от нея. Пивоварната има дълга история, която започва още от далечната 1756г. Повече за историята, както и да самата пивоварна Апатин можете да прочетете от ТУК. Пивоварната е част от Molson Coors. Сега макар, че съм пристрастен към тази бира, ще се опитам да бъда обективен и да дам реална оценка на качествата и. Цвета е ясен, златист, с финна бяла глава от пяна, която продължитиелно се задържа отгоре. Ароматите, които усещам са преобладаващо зърнени, препечен хляб, може би леки билки и разбира се хмел. Вкуса следва почти плътно аромата, като се усеща приятна горчивина накрая, породена от малца и хмела. Не разбирам, защо тази бира има лош рейтинг на места, за мен тя е много балансирана и с чудесни вкусови качества. Алкхолното съдържание е 4,6%.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар